onsdag 10 december 2008

Nu gäller det bara att börja använda kameran, att lära mig att lägga ut bilderna och att låta laga min fina dator som sonen fyllt med trojaner och maskar och allt vad det är. Stickar julkalendrar men borde plugga till måndagens KBT tenta, kan inte äta, tandvärk EFTER att ha varit hos tandläkaren för två månader sedan hm. Dottern hittat en tröja hon vill ha stickad av mig, nu börjas det, hon har förstått att det finns fina mönster... Stickat sockor - kan själv nu. Lär mig på HV. Lär mig oxå massor om mig själv, både när jag stickar och när jag läser och tillämpar kbt, tänkt att det faktiskt inte behöver vara så krångligt livet. Alla våra beteenden har en funktion. Inte alltid bästa sättet men vi försöker så gott vi kan. En dikt:
Livet
Livet är ingen skola
Döden är ingen examen
Spring ut barn
Det är rast

Nu går jag hem.

Inga kommentarer: