söndag 25 januari 2009

Belöningar


Yippi - efter många månader har jag nu kommit förbi mitt största delmål, detta handlar då banalt nog om vikt, men eftersom jag har artros i mitt knä är det tillåtet att njuta av sådana trivialiteter!
Iallafall så belönade jag mig själv rejält igår:
Ett par coola stövlar från Rockport på NK rean, bilder kommer strax fast inte på stövlarna, när batteriet laddat upp.

Men undrar ni, vilket garn köpte du? Jo av ngn outgrundlig anledning köpte jag oxå på NK mohair garn! jag gillar verkligen inte mohairgarn, har detta hänt dig? att du köpt garn som du egentligen inte gillar bara för att färgen var så... eller det kändes så..... eller priset - ett fynd! jag som arbetar dagen lång med missbrukare vet vad sådan kallas....
Sedan travade jag iväg till Vincent, och där köpte jag ..........mohairgarn! kidsikl haze ni vet, den där rökfärgade mmm, och så köpte jag 4 ply soft ett super snyggt blågrått garn, bara ett nystan för att prova till Nicoles tröja ur boken Sticka mera av Eva Vincent. Bilder på alla dessa härligheter kommer under dagen.
Dessutom som om detta inte skulle vara nog har jag köpt saker på nätet, en för mig ny butik som jag tipsades om igår - återkommer om detta när jag kollat länk o så.

Inga kommentarer: