tisdag 17 februari 2009

Jag har inte tid att sticka!

Jag har inte heller tid att blogga och surfa. Huh.
Måste göra allt jag måste först........
Sonen har blivit längre än jag. Såg inte när han växte.
En dotter sov i soffan i natt, min egen blivande doktor.
Denna årstid är full med arbetsuppgifter och snart skall fröna i jorden.
Måste börja med uppsatsen, måste skriva årsberättelsen, nya ledningssystemet, lokala riktlinjer, medarbetarsamtal, handledararbetet, filma terapin. Om jag jobbar på lördag så blir jag klar och kan börja sticka igen.
Fick iallafall i väg mösspaketet, hoppas verkligen att avsändaren blir glad, använde min fina paketbasker idag, gillar faktiskt alpacka, det är nog för att jag stickar så löst som det inte blir bra när jag använder alpacka, blir liksom lite sladdrigt. Nej, fick inte börja tänka stickning nu igen, skall lägga mig supertidigt ikväll och jobba hårt imorgon så kan jag kanske sticka lite imorgon kväll.

Inga kommentarer: