torsdag 26 februari 2009

Slank in


Februari tar ju aldrig slut

Fast jag älskar den månaden, köpfri eller ej.

REA hos Wincent, fyndgalen Blipp slank in mellan två roliga utbildningar och köpte en hel säck garn! Köpförbud! Pyttsan finns det ngn som skulle sagt. Det blev Classic Cashcotton Dk, fast en snygg ljust grön färg. 10 nystan för halva priset. Köper numera iallafall inte ett nystan av varje färg utan försöker se till att det räcker till någonting. Flyger imorgon bitti och har packat ett rött silkegarn till en tunn kalendersjal, lila tröjastickning och min "nästan färdiga" få se hur det ser ut när jag kommer hem, boken är Gryning över Kalahari av Berg, tror att den kan reta upp mig lite. Varit på en super stimulerande processledar utbildning och är taggad att söka nytt jobb när jag kommer hem...kanske så..

hejhej

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Ha en riktigt skön semester.
Fint grönt garn du köpt

Samtal från min trädgård sa...

Då behöver ju inte jag ha dåligt samvete för mina inköp i går! Men visst är det konstigt, måste bara ha!