lördag 28 mars 2009

jag tror jag kan det!!!!!

Hurra, idag har vi lärt oss tvåändsstickning av Berit Westman, som skrivit denna fina skrift, min hyperhjärna blev virrig och pulsen gick upp, men nu ikväll har jag övat och JAG TROR JAG KAN DET, roligt, roligt, jag blir fast. Hela dagen imorgon oxå till ökningar och tummar o sånt. Vill till Åsa folkhögskola i juni på stickkurs med fru Westman, verkar som vi kan åka både jag och mannen, han vill lära sig bygga en friggebod, ekologiskt, och det är samma tid. Ser fram emot möjligheten att få gå på kurs med min man, vi försökte gå på broderikurs tillsammans på Gotland, men han fick inte vara med, "de har ar bare för källingar!"Så nu blir det manlig syssla och kvinnlig. Ordning och reda.

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sa...

Va kul, det vill jag också göra när barnen har blivit äldre, gå på kurs med min man.