söndag 8 mars 2009

Så slö helg....


vill att alla helger i livet skall vara så här avslappnade, kunde till o me grina lite. Stickar på 1:a ärmen på nästan färdiga tröjan, har kommit vidare med andra ord.

Imorgon börjar jag på mycketfettingenkolhydrat dieten som Medea inspirerat till. Idag äter jag njutningsfullt upp mitt flyggodis, en hel låda av det godaste: Quality street.

Å så tittar jag på Snälla snälla, hon är bra Ugglaflickan, o snygg o cool och allt det där.

Sonen äter stora flak av kött med grillkrydda, han kommer att älska min nya diet. Jag är ju fullständigt kolhydrat besatt så för mig blir det speciellt. Mannen vispar grädde o äntligen skriver han LISTOR, vi kommer att förenas i listparadiset.

Fick för flera veckor sedan en present av min snälla klasskamrat smärtdoktorn, boken Jag är din flickvän nu, först nu när jag är utvilad kan jag skratta i den, skitkul! Handlar om mig.

Inga kommentarer: