onsdag 8 april 2009

Äntligen

Igår var jag glad hela dagen, babblig och fjantig och skrattade och skojade, tänk om detta skulle fortsätta? Hur skulle det se ut om alla betedde sig som om det inte fanns några sorger och problem? Som tur är har det kommit en medicin för sånt folk och deras beteende. Fake AD.

Detta lärde jag mig på favoriten The happiness project sidan som jag berättad om tidigare. Jag har gjort min egen more happiness project blogg men den är ännu under arbete. Länk kommer så småningom. För mig är det viktigt att det handlar om mer happiness, man kan alltid bli ännu gladare!
Nu frukost men jag har inga frysta bär idag så jag längtar inte som vanligt, har sedan spanien gjort en smoothie varje morgon, började i maskinen vi fick i bröllopspresent men den gick sönder och det visade sig gå lika bra med stavmixern. Jag kör frysta röda vinbär från vår koloniplätt med sojamjölk och det blir så gott, sista tiden har jag lyxat med apelsin och banan och liten havreyoghurt i oxå. Nu är bären slut och jag tänkte att jag kan frysa några äpplen i små bitar så slipper jag köpa paket med dyra bär varje vecka, för det är godast med ngt iskall. Senare idag skall jag skriva om att jag har tröttnat på att sticka!!!!

Inga kommentarer: