lördag 27 juni 2009

Skicka vidare


Jag fick en utmärkelse häromdagen, av snälla Lisa, den vill jag sända vidare till:

Manotanten - som redan fått den! Men hon får den av mig me, för att jag känner släktskap och det behöver hedras tycker jag, som avsagt mig släkt och nästan oxå vänner.

Medea - för att hon delar med sig av sina upptäckter och ger mig utblick, hon inspirerade mig oxå till denna dåliga vana - bloggträsket.

Samtal från min trädgård - för att hon alltid är så vänlig och omtänksam.

Yllene Tider
- för att hon gör så sjukt snygga saker

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket för utmärkelsen!

Unknown sa...

ja, jag tror vi är rätt lika vad gäller hur mycket vi påverkas av våra HUMÖR... och att vi tillåter oss att göra det... påverkas...and go "all in"... och i bästa fall skratta åt det... nuförtiden

kanske...

Tack för awarden!!!
Den värmer!