söndag 23 augusti 2009

Smaklust

Detta är, vad ni än tror, gourmetkött som är ute o går på tomten utanför sin husvagn!
O här är dagens fynd, en polkagris till mor, några gratis tidningar till far, och massor av ljuvligt doftande äpplen till lillelillebror, de heter Discovery, och så får jag oxå Rosdryck med mjölkört, att späda gånger 8! och chokladthe och två praliner och så ser ni mitt nya supersnabbsydda fodral till nya kameran.


i Tanto. Det var så trevligt, massor av tält med matsaker, man fick smaka och man fick köpa, det var ganska billigt, och det blev billigare för att det var sista skälvande timmarna och det var myyyycket folk men dom var snälla och lågmälda, och vi var sams och gick långsamt och jag drack svagdricka till min prova på tallrik från Dalarna och blev full, höggravid vinglade jag vid min mans arm, 2,8 procent från Morabryggeri, det stod svagdricka på flaskan och jag förstod inte varför det var så gott! jaja, hon verkar ha klarat denna alkorgie lilla Marta Regina, det blir ingen mer alkohol för henne på de närmaste 18 åren, kanske. Iallafall var det härligt att ragla runt där och provsmaka och köpa saker.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Lite synd att jag missade den där mat-mässan i Tanto inser jag nu!