torsdag 4 februari 2010

Inlägg


Det finns flera nya inlägg bakom de två senaste, jag vet inte hur man gör när man sparar ett inlägg för att t ex amma lite o sedan lägga in det lite senare, då hamnar det i kronologisk ordning, ordning för visso men inte riktigt som jag vill ha det, skall kolla lite närmare på det senare. Iallafall så finns några inlägg att läsa för de som möjligen kan vara intresserade, t ex Award utmaningen 7 saker ni kanske inte känner till om mig.



Kreativa Bloggen Awarden skall sändas vidare och jag sänder den till:

Knitonnet
Att bli snäll till jul
Fröken fräken
Thepas
Yllene tider

för att jag läser dessa med nöje och för att jag inte sett att de tidigare fått denna Award.
Länkar till dem kommer efter denna ammning, när jag har två händer...

1 kommentar:

Anna Maria sa...

Hej
Jag vet inte riktigt hur jag bära mig åt när jag har fått en sån tjusig AWARD, berätta