Visar inlägg med etikett Graffittstickning. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Graffittstickning. Visa alla inlägg

lördag 17 januari 2009

Graffittistickning - totalt politiskt.

Är inbjuden till sticksamkväm i roligt hus bara för kvinnor i Bromma. Min fd stickfröken bjuder på "går i pension - nu kan jag sticka hur mkt jag vill fest" men jag skall ju till stickskolan, kanske hinner jag en stund i em, då vankas det ju graffittistickning för att pryda närområdet. Så bra. Jag vill sticka en sköld att sätta runt Gaza remsan.