Stickning, Kärlek och KBT
Visar inlägg med etikett
Pulsklubben
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
Pulsklubben
.
Visa alla inlägg
tisdag 21 april 2009
Susis blogging mits
placerade ovanpå hylsnyckellådan. Garnet Sandnes alpacka och stickor nr 2,5. Lättstickat med det blev lite fel ända. Har inte huvudet med mig riktigt. Sköna iallafall.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)