Stickning, Kärlek och KBT
Visar inlägg med etikett
Stickkurs
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
Stickkurs
.
Visa alla inlägg
lördag 17 januari 2009
Perfekt täcke för en dam nyss fyllda 47!
Tidig morgon. Nu bär det av till HV på stickkurs. Roligt. Sovit djupt under nya silkevaddstäcket från SidenSelma. Lätt, lagom varmt, luftligt och lyxigt. Att rekommendera.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)