Stickning, Kärlek och KBT
Visar inlägg med etikett
sånt jag vill sticka
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
sånt jag vill sticka
.
Visa alla inlägg
måndag 9 februari 2009
Kanske blir det den här
Jag tänker mig en färgad med bara oket i mönster, va tror ni, kanske en liten rand nertill?
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)