söndag 8 februari 2009

En febersjuk psyksyster passar på

Va liten han har blivit jämfört med garnerna tänkte den nykläckte ateisten Blipp. Muskat så roligt att sticka med, jag trodde det var hårt o hemskt och att alla fel skulle synas men det var vackert och förlåtande.


Gissa vad det gråa skall bli?



Jättesjuk, feber, snor överallt, hosta i hela överkroppen ja ni vet vinterns vanliga.


Mannen på Gotland, så fort mamma lagt på luren och sonen gått ut genom ytterdörren så smet jag ut i nattlinnet, barfotad och lekte med jesus, alla djuren och mitt älskade garn. Tänk om dom visste.........

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Oj du kan behöva hjälp....Kul att du hittade mig Gotländsk på nätet och att vi har en förkärlek samma dag för choklad dessutom. Jag har aldrig varit på Hedbergs men läste förra veckan om att de hade haft stickcafé där och blev så glad, dit kommer jag garanterat att gå. Fina garner du leker med och det gråa måste ju bara bli en gotlands schal av eller??? Krya på dig.

Blipp sa...

Nej det gråa skall bli ugglevantar, ser dom på bloggar här o där just nu, skall snart lägga ut mönstret. Så roligt att du kom hit på besök, hejhej