söndag 7 juni 2009

Härlig söndag







Hej!



Idag har vi varit ute o vandrat i härliga härliga Tyresta nationalpark, vi gick i Urskogen, och det doftade underbart och det var underbara ljud och det var vackert, vackert, vackert. Funderar på att välja ut ett träd, stanna där i ett dygn och känna hur det är att stå där, alldeles stilla, jag skulle ju inte orka stå hela tiden, men ändå, få vara med trädet och se skuggor och sol och värme och kyla. Ta med en stol att sitta på då och då för att inte bli uppäten av myror, som älskar mig. Ja det skall jag göra (någongång). Känner mig lycklig i dag me, måste vara hormonera...



O god våffla i solen.



Glädjer mig åt att ha bil igen, vi tar oss vart vi vill!



Sedan handlade vi mängder med nyttig mat på Willys och till o med det var trevligt, hm.



Nu vilar vi lite framför tennisen innan vi skall ge oss i kast med lite flera platta paket från Ikea, ett ordspråk: Den som handlar på Ikea har alltid något att göra!



Är inte så stickig nu för tiden - upptäcker varje dag nya påsar och lådor med garn härhemma, herregud vad mycket garn jag har släpat hem! Alltså många många många kilon!



Glad är jag oxå för att en härlig vän äntligen kommit åter med bebis från Amerika, får träffa dom snart.



Hej då.
p.s vi har redan röstat, har du? d.s

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter underbart!!!

TRÄD är mäktiga!
min passion nr tre...
efter berg och hav kommer träd och sen kommer mylla tror jag...
nej sånt går inte att rangordna!