måndag 16 mars 2009

Världens bästa svenska pepp låt

Total KBT o kärlek

LYSSNA HÄR

Och för dig som inte gillar killar som sjunger finns detta underbara att pigga upp sig med.

Jag är glad idag för att jag orkade vara i skolan och jobba på eftermiddagen, oså har jag en underbar stor och vacker son och en underbar,snäll 0ch klok och kärleksfull man, igår kom han från Visby o hade köpt presenter till mig! Fint mohairgarn från yllet, violpastiller och chokadkaka. Dessutom har jag köpt en vacker korg full med lin och bomullsgarn på Tradera och hämtat vid Mariatorget idag. Fina grejor, kommer foton imorgon med ljuset. Å så har jag fått min nya fina snygga superbra och supersnabba EGNA laptop, härligt allting.

2 kommentarer:

Anna Maria sa...

Så härligt av din man: garn,violpastiller och choklad.
När jag lyssnade på Nina Simone log jag, det är min mans favorit,här hemma finns nog det mest hon spelat in.
(Är det något som önskas till nästa HV-kurs?)

Vi hade det bra i Norrtälje. Lärde oss sticka "baklänges".

Samtal från min trädgård sa...

Låter som det går lite bättre, tur att du fick ännu mera uppmuntran från både man ocg en korg med garn.